Povežite se:
HomeNedodirljiviPlenkovićeva uzdanica tuče po medijima: Martina Dalić uskratila oglase još jednom portalu

Plenkovićeva uzdanica tuče po medijima: Martina Dalić uskratila oglase još jednom portalu

 

‘Propitkivali smo poslovne odluke Podravke, otvarali pitanja o potencijalnim sukobima interesa vodećih ljudi u Podravci i čudnim zapošljavanjima’, objasnio je glavni urednik portala Direktno zašto je, nakon Telegrama, bivša ministrica gospodarstva zbog kritičih tekstova i njima obustavila objavu reklama

 

Nakon što smo potkraj 2022. pisali o tome kako je šefica uprave Podravke Martina Dalić, nezadovoljna pisanjem novinara Telegrama, zabranila oglašavanja kompanje koju vodi na tom portalu, sada stižu nova svjedočanstva o pritiscima bivše ministrice gospodarstva koja je zbog afere Borg morala otići iz Vlade, no nije izgubila podršku premijera Andreja Plenkovića i zbrinuta je u Podravci.

Prednost medijima koji bivšoj ministrici tiskaju knjige

Kako je objavio Darko Markušić, glavni urednik portala Direktno, Podravka je i tom mediju uskratila reklame “zbog kritičkih tekstova i zbog toga što se ne želi vezati uz političke teme. Koprivnička Podravka, na čijem je čelu bivša ministrica gospodarstva Martina Dalić, tvrtka je u vlasništvu države 25,5 posto, a većinski udio drže obvezni mirovinski fondovi (više od 52 posto). Godina, međutim, politika kadrovira upravom tvrtke”, navodi Markušić.

U nastavku glavni urednik podsjeća da “Podravka ima značajne marketinške budžete za koje se bore brojni mediji, neki od njih su u prednosti jer su ranije objavljivali i knjige bivše ministrice Dalić o spašavanju Agrokora, tj. o njezinoj ulozi u toj operaciji i o navodnom slomu ortačkog kapitalizma u Hrvatskoj”, pri čemu se misli na nakladnika Hanza media. “S druge strane, neki portali, poput portala Direktno, propituju poslovne odluke Podravke, otvaraju pitanja o potencijalnim sukobima interesa vodećih ljudi u Podravci i čudnim zapošljavanjima. To rezultira ponovnim odbijanjem Podravke da se oglašava na portalu Direktno i nastavi ranije prekinutu suradnju. Najnovije poruke iz koprivničke tvrtke, čija uprava je na čelo tvrtke došla iz politike, govore kako se Podravka ne želi vezati uz portale koji objavljuju vijesti iz politike, koji pišu o sukobima interesa vodstva tvrtke, ali i koji problematiziraju poslovne odluke i zapošljavanja u Podravci”.

Dalićka ljuta zbog: Žigmana, Keleminca i motanja sarme 

Portalu Direktno zamjereni su primjerice tekst o Martini Dalić kako na jednoj televiziji, u emisiji koju je sponzorirala upravo Podravka, mota sarmu, potom tekst o zapošljavanju na direktorskoj poziciji u Podravci Nataše Mikuš Žigman supruge vodećeg čovjeka Hanfe Ante Žigmana (o čemu je pisao i portal Zagrebi.hr) i propitkivanje što uopće u Podravci radi marginalni pravaš Dražen Keleminec. “Dotični je na čelu minorne, izvanparlamentarne, stranke koji je široj javnosti poznatiji je po svojim javnim, nerijetko bizarnim istupima, prosvjedima protiv obilježavanja antifašističkih obljetnica ustanka u Srbu, ali i postrojavanja ‘crnokošuljaša’ u Zagrebu, vezivanja za stupove ulične rasvjete te ekshibicionističkih nastupa koji su mu priskrbili status političarskog desničarskog klauna. Keleminec je često organizirao i prosvjede protiv privatizacije Podravke tj. formiranja “tzv. Stožera za obranu Podravke”, a sebi u zasluge pripisuje i kako je navodno upravo on spriječio da Podravka završi u rukama Ivice Todorića ili Emila Tedeschija te je prosvjedovao protiv SDP-ovih ideja i ljudi koji su svojedobno vodili Podravku”, opisao je u tom tekstu portal Direktno zaposlenika Podravke koji je navodno napredovao u karijeri.

“Ponašanje Podravke i Martine Dalić ide u smjeru honoriranja poslušnih medija i kažnjavanja za njih problematičnih medija. Portal Direktno na takvo trgovanje neće pristati. Potencijalni sukob interesa i klijentelizam za nas ostaje neprihvatljiv klijentelizam”, zaključuje Darko Markušić.

sp

foto: screenshot Al Jazeera