
Zagrebački dnevnik otišao je korak daje u podilaženju Todorićima, pa za Ivana i njegove brendove Good Food, Purple Monkey, 4Burgers i Soho ispisuje same riječi hvale. Poprilično cinično zvuči opaska u tekstu da se Ivan Todorić “u poslu izvještio u Agrokoru”, propaloj kompaniji svog oca, u kojoj je do sloma bio predsjednik Nadzornog odbora. Potječe li iz Agrokora i inicijalni kapital za novi biznis?
Piše: Saša Paparella
Točno petnaest godina nakon što je Jutarnji list objavio legendarni ulizivački tekst o Ivici Todoriću koji “ljubi bika među rogove“, isti taj dnevni list sada, podjednako neukusno, veliča navodnu poslovnu genijalnost njegovog mlađeg sina Ivana Todorića.
‘Bit će da je jednostavno dobar’
Pod zanimljivim naslovom Uvijek ću radije kupiti dva dobra roštilja nego jedan skupi sat, Jutarnji piše: “Todorić izvrsno razumije tržište, ne boji se volumena i nekoliko puta zvučao je kao izbornik uspješne momčadi koji pedantno planira sportsku spremu svojih sportaša da ga u konačnici dovede do najboljeg rezultata”, hvali ga novinarka biranim riječima, kao da piše o Zlatko Daliću.
“Kasnije iz razgovora zaključujemo da je Todorića prilično teško iznenaditi. Njegove poslovne planove nije posebno uspjela poremetiti ni korona koju je dočekao kao mačka s devet života”, nastavljaju se pohvale briljantnom poduzetniku. Nudi se i objašnjenje – “bit će da je jednostavno dobar u procjenama”. Eto, najbolji je i ne može si pomoći. Samo ne pitajte odakle mu prvih deset milijuna.
I u nastavku se u priči o uspjehu njegovih brendova Good Food, Purple Monkey, 4Burgers i Soho koristi sportski rječnik, kombiniran sa stilom pisanja sjevernokorejskih medija: “Nije potpuno jasno kad taj čovjek spava, ali jedno je sigurno: ima sjajan pregled igre na terenu koji mu je dosad priskrbio samo uspjeh.” Novinarka si daje za pravo napisati i ovo: “komentiramo kako nude izvrsnu vrijednost za novac i pitamo kako je to uspio postići.” Da li ovdje riječ o plaćenoj reklami, ostaje nejasno, jer nigdje nema oznake promo sadržaja.
Odakle mu pare?
Na kraju, piše: “ali kaže, ne boji se posla, izvještio se na prethodnom, u Agrokoru”. Što i nije za pohvalu, jer su zbog Agrokora neki članovi obitelji završili na sudu, a mnogi kooperanti su upropašteni. Također, bilo bi zanimljivo saznati odakle dolazi inicijalni kapital, jer tata Ivica uporno ponavlja da iz Agrokora obitelj Todorić ništa nije izvukla, te da preživljavaju zahvaljujući prijateljima.
Portal Zagrebi.hr je još u prosincu 2021. pod naslovom Gazde Todorići se vraćaju!” objavio tekst o ambicijama Todorića juniora, u kojem se između ostalog navodi da je “Nekadašnji predsjednik NO Agrokora i sin osnivača Agrokora Ivice Todorića, poduzetnik Ivan Todorić, postao preko svoje tvrtke Mia sol d.o.o. vlasnik 35 posto temeljnog kapitala kreativne agencije Kokoš ili jaje d.o.o., koja već godinama organizira Fuliranje, program s najboljim izborom hrane na zagrebačkom adventu”. U međuvremenu je Todorić junior napredovao, pa Jutarnji piše da će “ovu godinu završiti s 13 i pol milijuna eura prometa”. Ništa čudno – dobar je u procjenama, ne spava, a zanat je ispekao u Agrokoru, iz kojeg je i preuzeo neke kadrove. Pa što bi moglo poći ukrivo?
Foto: Good food / Facebook